Sea under the sea under the sea
The year is 2082. Most of the planet is covered with water, and the composition of marine fauna has changed dramatically. Humanity has about 500 million people, most of whom live where the mountains used to be.
You are in the Carpathian port. A team of researchers found an anomaly in the Black Sea. The signal shows that part of the seabed has begun to rise. Everything indicates that a new island has formed on the surface. You are an underwater team worker. Your task is to investigate the anomaly.
Sea under the sea under the sea is an exploration plot-driven game where you will be spooked in the deepest corners of the sea!