Seashell
Each shell is different, pick up and examine the ones that catch your eye. Rare shells need certain conditions to appear, can you solve the mystery? Try to collect the biggest and smallest of each species, while enjoying our calming music system and wave ambience.
Learn all about the creatures who lived inside the sea shells, in fascinating descriptions written by marine biologist and author, Dr Helen Scales. Discover lovely hand drawn shell sketches for every new shell you find.
Seashell will take between 1 and 2 hours to fully complete. Even after you’ve found every shell, there is still a challenge! Gain all 10 research level badges and become a Friend of the Sea.