Season Match 2
The fairytale kingdom has been seized by Prince January. All the castles are trapped in ice and snow. The little dwellers of the kingdom butterflies, bees, ladybirds, dragonflies feel cold, and severe winter gives them nothing but hard frost. But it can be helped: Find a magical Artifact in every level! Do your best to defeat the guard - tip the scale with the magic power to your side, and the enemy will be vanquished.
On your way to victory there are 35 battle levels, 35 unique hidden-object games and seven minigames. Face your enemies while solving arcade logical puzzles.