Secret Files Sam Peters
When alien DNA is spotted in the genetic code of algae living at a crater site in Ghana, sassy reporter Sam Peters goes after the story of her lifetime. Before she can start her research at Lake Bosumtwi, however, she has to cleave through the wilderness and escape feisty jungle animals by day and demon-like creatures from African folklore by night. And soon she has to ask herself, whether a creditable article on the front page of an esteemed science magazine is really worth risking her life.
Help Sam Peters, the audacious protagonist of this suspenseful tie-in to the award-winning Secret Files adventure series, to solve all kinds of challenging quests and elaborate riddles as the title’s fascinating plot leads you right into the Ghanaian jungle. Visit exotic locations, investigate fascinating sceneries, meet interesting characters and collect helpful information. Find out what has been lying on the ground of Lake Bosumtwi for more than a million years.