Secret Neighbor
Secret Neighbor is an evergrowing multiplayer Social Horror game set in the Hello Neighbor universe.
Cooperate with your teammates, stay together or tactically split up, use your perks and abilities, and drop those basement door locks one by one.
Stop the intruders! Use your disguise to gain their trust, set up traps, and dispose of those pesky intruders one by one. Convince your friends someone else is the Neighbor and let the witch hunt begin. Your secret must remain safe!