Secrets of Magic 4: Potion Master
Victoria is back and she's not alone. Her brightest student, Beatrix, wants to become a Potion Master. You are called upon to help them out. Embark on this magic quest through the Forbidden Forest, where Victoria and Beatrix can find the most extraordinary ingredients for their potions. But be warned, you will encounter haunting creatures in this magnificent forest. Immerse yourself in the mysterious world of witchcraft with Secrets of Magic 4: Potion Master.