Secrets of Magic 5: Back to School
Victoria and Beatrix are back at the School of Magic just in time to celebrate the best time of the year, Halloween! And these two amazing witches need your help to decorate the schoolhouse for this exciting celebration. Dash your way through stunning puzzles and innovative gameplay. And make Halloween more exciting than ever with this brand new match-3 puzzle game!