Serious Sam Collection
Experience one of the most explosive shooter game series of all time as you save the world from a merciless alien invasion. Visit the ruins of ancient Egypt and roam through the vivid arenas of South America fighting seemingly never-ending hordes of enemies using an extremely destructive arsenal including shotguns, heavy lasers, rocket launchers, a huge cannon and an iconic minigun.
Tired of playing alone? Go to war against Mental's horde with up to 4 players in local co-op, blasting your way through the campaign or the stand-alone survival mode. Finally, put your skills to the test against other players in classic multiplayer modes including Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag and more.