Join young pirate Parute Kairi and boy monster Otton in an adventure to locate the lost treasures of the Monsupi Sea! Determined to make a legendary name for herself, Parute sets sail with a magic compass and the aid of newfound monster girl companions, but what starts as a raucous romp across uncharted islands gradually reveals something more sinister. Through their colorful encounters with rival pirates and locals in need, Parute and company learn some unsettling truths about the king who governs these waters, all leading to a confrontation that could tear their adorable crew apart!
Seven Pirates H is a traditional RPG focused on exploration and discovery with a gigantic dose of fanservice thrown in! As Parute, you’ll command your party of monster girls in combat against naughty enemies, exploiting weaknesses to gain the upper hand in turn-based combat. Adventure across islands and ride Otton to reach secret areas, gather items and enhance your abilities as you level up!