Shadow Corridor
Chased by the spirits of the cursed Noh mask, you must do everything you can to escape. Set in traditional Japanese locales, Shadow Corridor provides a unique survival horror experience. Randomly generated maps filled with a variety of items make every playthrough different. Immerse yourself in the darkness, for only the determined will survive.