Shadow Samurai Revenge
Arashi's son was kidnapped, and his wife was killed by an evil demon called Orochi. Last 10 years Orochi was sealed away by Arashi, but now Arashi has to take his Revenge and try to rescue his son.
The game needs strategic thinking and memorizing with extra focus on avoiding traps. It has numerous levels to go through, each with its fair share of challenges and demanding situations.
You also acquire currencies used in the dojo to improve your skills. Shadow Samurai Revenge always brings in something new and fun, and you will be amazed by the gameplay and experience. That is an engaging and exciting opportunity to test your samurai skills, so give it a try right away.