Explore a darkened office complex and uncover the truth behind the horrifying events that have befallen its inhabitants.
Play as one of two characters with unique storylines, monster encounters, and gameplay challenges.
Navigate a multi-story maze that grows scarier, harder, and more twisted as you struggle to escape the madness.