Shakes on a Plane
Shakes on a Plane is a chaotic co-op shaking game for one to four players. Flying on various planes with your flight crew, serve up a variety of tasty shakes, burgers, fries and many more dishes before the plane lands on the airport and your passengers rate your services.
But it is not only you who creates all the mess. Aliens always had a look on our shiny planet with its weird citizens but undeniable and delicious food they are creating and cooking. The intergalactic community competes in fame rewarding cooking competitions and the species with the most sophisticated meal wins. This is when humanity can play its part in this extraordinary event and show the galaxy what real fast food can taste and look like.