Shanghai Mahjong Solitaire Deluxe
This game will challenge your mind with hundreds of puzzles for hours of endless fun. Each puzzle takes only 2-10 minutes to complete, offering quick and enjoyable gameplay. Whether you're seeking relaxation or a mental workout, our game strikes the perfect balance between zen and puzzle-solving excitement.
Step into the enchanting world of Mahjong Solitaire: Classic, where strategy meets relaxation. This game combines the timeless charm of classic Mahjong with the strategic depth of chess, all set against peaceful, serene landscapes. With over 900 exciting levels, you'll face a variety of challenges to sharpen your puzzle-solving skills.