Shantae and the Pirate's Curse
When she loses her magic, Shantae must team up with her nemesis, the nefarious pirate Risky Boots in order to save Sequin Land from an evil curse. As a pirate, Shantae gains new weapons to advance her quest, slay monsters, battle epic bosses…and hopefully get her magic back in the bargain! But can she really trust her deadliest enemy?
The third Shantae game is the biggest yet! Beyond Sequin Land lie cursed islands and labyrinths each hiding a new piece of Pirate Gear - Flintlock Pistol, Pirate Hat, Scimitar, Risky's Boots, and even a Cannon. Upgrade Shantae's hair and weapons or unlock advanced Fighter's Moves. Locate maps, return lost Heart Squids, collect rare loot, and laugh out loud at the weird, wild, and wonderfully humorous cast of characters.