Shark Pinball
Get ready for Shark Pinball, a pinball machine where you'll try to score points avoiding Sharks, octopus and many other perils, show everybody that you're not afraid of the sea monsters on this table.
Discover all the missions and secrets, in this unique two levelled pinball arcade machine.