She Remembered Caterpillars
She Remembered Caterpillars is a color-matching puzzle game with an unsettling fungipunk aesthetic. Set in a phantasgamorphic world of writhing caterpillars, brightly-colored Gammies, and living architecture, the game will have players eavesdropping on what appears to be one scientist’s quest to save her father.
As the chapters progress, more of this strange universe will reveal itself: what manner of cataclysm occurred here? Who are the players involved? And what exactly are the Gammies doing in these dreamscapes?
Winner of Intel Level Up Game Demo’s Best Puzzle Game Award, She Remembered Caterpillars will test your capacity for problem-solving, dropping you into puzzles of escalating difficulty, each building on the lessons of the last.