She Sees Red - Interactive Movie
Someone has killed several people at a popular nightclub. A lone detective has been assigned to the case, following every clue … wherever it may lead. In this provocative interactive thriller, NOTHING is as it seems!
Make choices. Affect change. Experience multiple endings and inhabit the mind of a killer in She Sees Red.
Lip-synching in the dubbed version might not be perfect due to the nature of speech patterns in the original language. If you are not satisfied with the dubbed version, you can always switch to the original Russian version with subtitles (different languages available).