She and the Light Bearer
Deeper into the forest, Our Little Firefly will learn the sacrifice of the forest, the horror of the Devourers, and the secret to awaken Mother.
She and the Light Bearer is a blend of a music album and point and click adventure that borrows its aesthetics from storybook and fairytale. The game emphasized on art, poem, dialogue, and music to deliver the experience.