Sheltered
On Nintendo Switch, Sheltered includes the base game plus the Surrounded and Stasis additional content.
After a global apocalypse, you take on the role of protecting four family members living in a deserted underground shelter. Their well-being and survival are your responsibility. One bad decision and a loved one is gone, forever.