The Testament of Sherlock Holmes
Take on Sherlock Holmes and Dr. Watson's darkest cases, and put both your logic and your sanity to the test as you dig deeper for the mind-shattering truth.
In the heart of Victorian London, a shocking newspaper article accuses Sherlock Holmes of a heinous crime — the theft of a valuable gemstone collection. What are your options? Only one, you have to unravel the mystery that threatens to shatter your reputation. Despite the appearance that everything is spiraling out of control, you are Sherlock Holmes. So, go ahead and together with your sleuthing companion Dr. John Watson, clear your name and preserve your legacy.