Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter
Is it just smoke and mirrors from cunning crooks or is something darker at play here? Each case will require you to strike the right balance between logic, gut instinct, morality, and superstitious beliefs. Track down evil in the darkest corners of London and the human soul, be it from this world or possibly another.
While playing as the great detective gifted with exceptional powers of observation, you will untangle a web of intrigue, lies and misdirection, all culminating in one final grand revelation. For the first time in his mind-boggling career, he must fight to keep a secret, rather than to reveal it.