Sherlock Holmes and The Hound of The Baskervilles
Help Sherlock Holmes, the famed genius detective, investigate the legend of a supernatural hound on the fog-shrouded moorland in England of the 19th century. Immerse yourself into the dangerous world of the diabolical curse and discover the truth about the monstrous creature.
Find yourself at Baker Street 221B in a well-known cozy headquarters with a crackling fireplace and start your investigation from there!