Shieldmaiden: Remix Edition
The world as it was known is no more. Modigard, like other cities, was recently devastated by a shocking and mysterious event. Everything has spiraled out of control, and now you have only one objective: to find your missing sister in the eye of the storm.
Follow the path of young Asta as she looks for her older sister through the streets of Modigard, a city verging on the end of the world. Explore four areas dominated by menacing machinery and epic bosses.