Shikon-X Astro Defense Fortress
Shikon-X is an intergalactic point and click adventure without any actual pointing or clicking! Set out on an epic quest to unravel the mysteries behind the war against humanity. Even when pitted against a cosmic threat, there’s always time for a bit of pinball.