Shipped
Shipped is an adorable party game where up to 8 players compete in sea skirmishes. Choose your favorite girl and navigate the sea. Your ship can’t break, so first learn how to maneuver. With simple controls, it’s easy to start but hard to master.
With five different modes, you’ll never get bored playing Shipped. If you’re short on friends to play, you can always add AI-controlled players or try the challenging single-player arcade mode.