Legend has it that Reeva, god of Destiny, holds sway over the past, present, and future. Said to dwell in the mysterious Tower of Fortune, Reeva decides the fates of all mankind with a trio of magic dice...
Lead Shiren The Wanderer and his sidekick Koppa in their quest to conquer the Tower of Fortune!