Shivering Stone
Experience a serene journey through the winter forest as you unravel the secrets before you and enjoy brainteasing scenarios amidst tranquil visuals and soothing sounds.
Shivering Stone is an environmental sliding puzzle where you take the role of a young man as he journeys across snowfields and frozen forests. Presented in HD pixel art with crisp sprites and fluid animation, Shivering Stone’s 50 stages of increasingly complex pushing puzzles are seen from a top-down perspective, each filling a single screen.