Shockman Collection Vol. 1
Thanks to the genius of the Doc, they were given the opportunity to become cyborgs and heroes of justice tasked with taking down the Evil Group which had been terrorizing the town. The only catch is they have 18 days to get the job done and become humans again.
Initially released in 1992, Cyber Citizen Shockman 2: A New Menace is bringing its nostalgic flavor of platform action to consoles.
Join bionic heroes Arnold and Sonya on their mission to defend the world from an alien invasion. Jump, fly and blast your way through levels full of robotic alien baddies, take down epic bosses, and save your allies from the clutches of evil.