Shred! Remastered
With flowy level design and addictive gameplay - every inch of trail will keep you on the edge and keep you coming back for more!
Over 30 gnarly trails inspired by real world locations, video segments and MTB culture!
A Zero BS experience...Shred! Remastered’s “pickup and play” appeal is ideal for a quick adrenalin fix!
Bike geeks can nerd out over the references to MTB culture and licensed in-game products from Orange, Halo, Gusset and TSG.