Shred! Remastered + Shred! 2 Bundle
Bust out sick tricks and gnarly combos in over 30 courses inspired by Mountain Bike culture, hand crafted by a solo Dev who lives and breathes Mountain Biking!
With flowy level design and addictive gameplay - every inch of trail will keep you on the edge and keep you coming back for more!
Over 30 gnarly trails inspired by real world locations, video segments and MTB culture!
A Zero BS experience...Shred! Remastered’s “pickup and play” appeal is ideal for a quick adrenalin fix!
Bike geeks can nerd out over the references to MTB culture and licensed in-game products from Orange, Halo, Gusset and TSG.
Ride as Mountain Bike legend Sam Pilgrim, and use the advanced trick system to bust out insane combos in over 40 hand crafted levels.
Over 40 levels & 200 unique challenges, inspired by MTB culture, riding destinations, events and video segments!
Handcrafted level design, specifically designed for “flow”, makes for an addictive and authentic MTB gameplay experience. Every inch of trail will push you to the absolute limit!
Created out of passion by a solo developer, Shred! 2 is the most authentic MTB gaming experience available!