Shukuchi Ninja
Journey through ancient Japan as the Shukuchi Ninja, exiled from his former clan for wanting a more honorable way of life. Travel through vast areas defeating the Shukuchi Ninja’s newfound foe to bring peace and prosperity in a time of turmoil.
A full, action-packed adventure awaits with over 70 levels, 7 troublesome bosses, an inspiring storyline, and unique controls - there's no other game like it!
Shukuchi literally translated means shrink earth method, to travel at great speed, an ability that our hero has perfected over years of training. Take control of the Shukuchi Ninja and fly through the air at astonishing speed, attack enemies with your ninjatō, throw shuriken (ninja stars) at hard to reach enemies, and instantly teleport to quickly counter enemy attacks. With the power of healing, you must also aid the Shukuchi Ninja to ensure he doesn’t die!