Shy Dogs Hidden Orchestra
Another Hidden Orchestra will be on tour! The puppies are clumsy, but they are musical!
The Shy Dogs Hidden Orchestra is a hidden object game with musical elements. It's a sequel to the game Shy Cats Hidden Orchestra, where each hidden character found unlocks a new musical instrument inside each game's level. Thus, you'll be able to create your own songs as you find cute little dogs hidden by beautiful 2D cartoon backgrounds.