Silent World
Mutants roam the demolished city, and you'll have to move silently to avoid them and deadly traps scattered throughout the modern ruins.
All you have to help you is a single match, which you'll have to use to light your way and find a safe path out of this hostile world.
Blind corners and bloodthirsty mutants... You'll have to conquer the fear within you and move forward one step at a time. Will you ever find your way out of this neverending maze...?