Silt
Nature has evolved into bizarre forms. Discover strange organisms, unexplored ruins and ancient machinery hidden beneath the water’s surface.
Survive encounters with giant deep-sea goliaths. Harness their power to awaken a long-dormant force at the centre of the abyss.