UNLOCK new playable characters by connecting to other Silver Falls titles! Rominic does not have to fight back these monsters alone. Use the built in Code Linker system to bring in other playable characters, each with his or her own unique strengths, weaknesses, and set of skills.
Season up your Moose Steaks and pack extra ammo. It's time for a trip to Silver Falls.