Silverwood Bay An Eleanor Grey Mystery Collector's Edition
On the day that Eleanor Grey moved to Silverwood Bay she finds an old brooch that included a mysterious and romantic note from Laurie to Amy from a package that her friend Josie gave her.
Eleanor Grey used this romantic note as characters for the book she’s been wanting to write for so long, but she needed more.
She decided to look around Silverwood Bay for more inspiration for her story, the town had much to offer her in that area.