Sine the Game
Sine is a competitive arcade game with unique mechanics and compelling visuals. You control a sine wave, avoiding obstacles, racing to the finish, and collecting orbs scattered throughout levels ranging from simple to painfully difficult. The intuitive one-finger controls are easy to learn, but hard to master.