Singled Out
In Singled Out you must identify your target in a crowd of alien weirdos before time runs out. The quicker you are, the higher you score!
Singled Out is a short, simple but challenging arcade game where the goal is simply to beat your high score, climb the leaderboards, or last as long as you can. It's ideal for 5 minute breaks or parties (where everyone can work together and yell at the person playing).