★Meet your stellar partner, overflowing with charm
Take command of the research vessel Ausflug alongside your partner Shii as you unravel the mysteries of the Sixtar Cluster!
The central gate will open as each song progresses, meaning more lanes to focus on!
Various quests await you that will unlock the secrets of the vast Sixtar Cluster.