Skautfold: Usurper
Usurper is a Metroidvania Action-RPG. With Eldritch horrors having been unleashed by the outer-worldly Citadel, your job is to rid London of its terrors and defeat the Navigator! Use the new "Guard" system that rewards skillful play and accuracy to uncover the massive structure and defeat the nightmares lurking within.