Skellboy Refractured
Life was peaceful in the Cubold Kingdom until the king's evil court magician got dumped by the princess. With his heart broken and his rage fueled, he called upon the evil spirits to resurrect the dead and the kingdom's long forgotten monstrosities.
What he doesn't realize in his fury is that he accidentally summoned an ancient hero as well... Skippy! Travel across the beautifully rendered kingdom of Cubold and take full advantage of your resurrected, skeletal body! Swap out body parts to acquire new abilities during your adventure or pick up a new weapon to vanquish the evil magician's lackeys.