Skullgirls 2nd Encore
Skullgirls 2nd Encore is finally available to play on the go on Nintendo Switch! It is a beautiful, fast-paced, and critically acclaimed 2D fighting game that puts players in control of fierce warriors in an extraordinary Dark Deco world. Each of the 14 wildly original characters features unique gameplay mechanics and plenty of personality.
Skullgirls 2nd Encore is the perfect fighting game for casual and competitive fighting game fans alike. Includes fully voiced story mode, gorgeous animation, and a soundtrack by Michiru Yamane.