THIS IS THE ULTIMATE JET FIGHTER COMBAT GAME! With an extensive single player campaign and delightful multiplayer modes, the non-stop action will keep you at the edge of your seat!
Sky Gamblers: Air Supremacy 2 is a dogfight simulator taking its roots from the original classic hit. Rich combat mechanics and a spot-on balance between simulation and arcade make it accessible to all player types and allows for a personalized experience with varied control schemes and play styles.
The single player campaign takes the player into a dark and grim future where air supremacy is all that prevents the world balance of power from collapsing. The 14 missions take you through different challenges across the world with both air to ground and air to air engagements.
Action takes place across multiple locations from dense urban areas like San Francisco and Rio de Janeiro to lush locations like archipelagos and sandstone pillars. Each map has its own vibe and set of challenges while favoring different flight styles.