SkyScrappers
With a brand new and exclusive Vertical “Tate” Mode for Nintendo Switch, SkyScrappers is a 1-4 player arcade-style, competitive platform-fighting game.
Select from a diverse range of extreme sportspeople, to fight and race your way to the top of a falling skyscraper… as it is being demolished.
Play with up to four players in classic couch-multiplayer, take on the story-driven single-player campaigns, or set up a skirmish against AI bots.