Slave Zero X
From the top of Megacity S1-9, the Sovereign Khan rules with fists of iron and flesh. Beneath the city’s rotting foundations, a vengeful warrior embarks on a journey to murder him. 5 years prior to the events of Slave Zero, Slave Zero X brings new life to a world where horrific, living machines known as Slaves are primed to become the latest tools of war in humanity’s long and bloody history. A secret band of warriors known as The Guardians hope to stop these biomecha from being unleashed upon the world, but one swordsman among their ranks has a different idea: use the enemy’s own weapon against them. By merging with a stolen Slave Unit Prototype, Shou will become a furious Devil in pursuit of killing a false God.