Slayaway Camp: Butcher's Cut
A puzzle game where you control Skullface, who's hell-bent on revenge. Slide him around hundreds of isometric puzzle levels to squash hapless victims in this darkly comic homage to 80s horror movies.
Experience a new dimension of gut-churning terror. No teenager is safe in the summer horror blockbuster smash hit of 1984.
This special console-only Butcher’s Cut edition is the biggest version of Slayaway Camp ever! More puzzles. More killers. More gore.