Slayers X: Terminal Aftermath: Vengance of the Slayer
.. welcome to.... THE STEEL SEWER. The biggest motherflippin secret base in the galaxy.
We pledge to defend the people of earth even though they're beep-holes to us and don't even deserve it.
Why? Because the Psyko Sindikate are freakin sick evil turds and are using the Hackblood (yes... they are stealing our powers... idiots) to bring evil enemies to life & take over the world and enslaven humanity.