Slime Rancher: Plortable Edition
Slime Rancher is a charming, first-person, sandbox experience. Play as Beatrix LeBeau: a plucky, young rancher who sets out for a life a thousand light years away from Earth on the ‘Far, Far Range.’
Each day will present new challenges and risky opportunities as you attempt to amass a great fortune in the business of slime ranching. Collect colourful slimes, grow crops, harvest resources, and explore the untamed wilds through the mastery of your all-purpose vacpack.
The renowned rancher, Hobson Twillgers, has passed his ranch on to you. Get it back up and running, discover the secrets hidden on this mysterious planet, and dominate the Plort Market.