Grab your helmet, princess, you’re in for the ride of your life! Hook up to the Oxylane, a transit system that lets you fly through the air, swing around corners and defy gravity. Embark on an intergalactic adventure, trace the steps of your missing father and recover the keys to the mysterious vault beneath your castle.